5. moodle.si 2014
Topic outline
-
-
V mestu Koper imamo enake težave s parkiranjem kot druga mesta po Sloveniji. Na zemljevidu so označene možnosti, kjer (zaenkrat) še lahko brezplačno parkirate. Za koprsko tržnico (neasfaltiran del), trgovski center Supernova 2, Tuš Planet in pri Hoferju. Ostali zaračunavajo
Parkiranje je možno tudi v samem centru mesta, vendar je parkiranje plačljivo.
Iz vseh označenih mest, do centra ne boste potrebovali več kot 15 min hoje. Mesto res ni veliko
-
Prosimo vas, da izpolnite anonimno anketo, ki vam bo vzela le nekaj minut. Hvala.
-
-
V kolikor so kakšne nejasnosti glede konference (sodelovanje, predstavitev, lokacija ipd)
-
Izberete lahko med predlogama za MS Word (doc) in za OpenOffice/LibreOffice (dot).
-
Prijavo opravite s plačilom kotizacije na račun organizatorja konference. Po plačilu boste prejeli potrdilo o plačani kotizaciji.
- Prijava do 15. 6. 2014 – 110 €
- Prijava po 15. 6. 2014 – 130 €
(Podrobnosti gl. razpis)
Zavod Brina, izobraževalne storitve
Kosovelov trg 6, 6000 Koper
IBAN: SI56 3000 0001 1566 704
SWIFT/BIC: SABRSI2X
Namen: Kotizacija moodle.si (pri plačilu za več oseb napišite priimke udeležencev)
-
Poleg prispevka, lahko svoje delo predstavite tudi s plakatom. Oddaja poteka tako, da kliknete na gumb Dodaj vnos (dodajanje novih vnosov gostom ni omogočeno, zato boste gumb za nove vnose videli le, če boste prijavljeni s svojim uporabniškim imenom). Plakate lahko prijavljate do 25. 5. 2014 (do 23.55). Vsak udeleženec lahko prijavi največ tri (3) plakate. Na plakatu, ki naj bo enostranski, lahko predstavite svoje spletne rešitve e-izobraževanja ali spletne strani, pri katerih ste uporabili odprto kodne rešitve. Velikost plakata ni omejena, vendar je priporočena velikost 50 x 70 cm. Pogoj za objavo plakata na konferenci je, da je vsaj eden predstavnik podjetja/šole/spletišča prijavljen na konferenco in obiskovalcem ob določenem času (natančen termin bo sporočen naknadno) na voljo za vprašanja obiskovalcev konference. Za dodatna vprašanja glede plakatov lahko uporabite forum Dodatne informacije o konferenci.
Za oddajo prispevka morate biti vključeni v predmet.
-
Za oddajo prispevka/povzetka morate biti vpisani v predmet. Rok za oddajo prispevka je 25. 5. 2014. Podaljšan do 8. 6. 2014.
Prispevek bo pogledal recenzent in vam do 1. 6. 2014 10. 6. 2014 potrdil uvrstitev prispevka na konferenco. Sprejeti in na konferenci predstavljeni prispevek bo objavljen v zborniku, ki bo v e-obliki izšel po konferenci.
-
-
You can use this forum to post additional questions and thoughts about the conference in English.
-
Recommended paper formats - MS Word (doc) or OpenOffice/LibreOffice/NeoOffice (odt).